Liczbę wrogów określają liczbą sprzedanych płyt. A te idą w miliony. W grudniowej "Machinie"– Kings of Leon, najbardziej pożądany i najbardziej znienawidzony zespół świata.
Ponadto w "Machinie": każdy nosi swój, czyli krzyż w popkulturze, piosenkarz, myśliciel, szaman i menadżer, czyli Dawid Bowie rządzi w muzyce, Mick Jagger i Keith Richards - razem od 60 lat oraz wielki szwindel, czyli czy rzeczywiście Internet zjadł muzykę.
25 listopada album "Come Around Sundown" osiągnął w Polsce status platynowego. Na świecie ich płyty sprzedają się w milionowych nakładach. Trzej bracia i kuzyn z Nashville triumfy święcą przede wszystkim w Europie. W grudniowej "Machinie” - ekskluzywny wywiad z Kings of Leon. O tym, jakie były początki Kings of Leon, jakie znaczenie dla ich kariery miał festiwal w Glastonbury, jak pracowali nad kolejnymi albumami i – jak spędzają święta. Kings of Leon ekskluzywnie w grudniowej "Machinie".
W "Machinie" także "Każdy nosi swój krzyż" – materiał o tym, jak popkultura wykorzystuje symbol krzyża i jak korzystają z niego gwiazdy. Od Madonny, która przed czterema laty śpiewała przywiązana do lustrzanego krzyża, a dziś na krzyż zamyka torebkę, poprzez Lady Gagę, Nergala, aż po Ozzy’ego Osbourna. W magazynie także najsłynniejsze płyty z krzyżem na okładce. Gdzie jeszcze można znaleźć krzyż? O tym w najnowszej "Machinie".
Może i Michael Jackson sprzedał więcej płyt, może piosenki The Beatles łatwiej kopiować. Ale to David Bowie ma największy wpływ na oblicze współczesnego popu. Zawsze jest krok przed resztą, nie chodzi wydeptanymi ścieżkami, uwielbia łamać zasady, fascynuje się technologią. W grudniowym numerze "Machiny" - sylwetka i plakat Davida Bowie.
W "Machinie" także portret dwóch muzyków, którzy od 60 lat występują razem na scenie. Czy podkradali sobie dziewczyny? Czy doszło między nimi do rękoczynów? Czy to, co ich łączy, to przyjaźń, czy nienawiść? Keith Richards i Mick Jagger – tak różni, jak tylko można być różnym – w "Machinie".
W najnowszej "Machinie” również cała prawda o Internecie i muzyce. W przeddzień 10. rocznicy istnienia sklepu iTunes – fakty i mity o relacjach między muzyką a wirtualną rzeczywistością, prognozy i pobożne życzenia w konfrontacji z rzeczywistością całkiem realną.
Do nowej "Machiny" dołączona jest płyta DVD z filmem "El Rey", historią pierwszego króla narkotykowego. Cena magazynu z płytą wynosi 9,90 zł, bez płyty – 5 zł.
Grudniowej "Machinie" towarzyszy kampania w serwisach internetowych dlaczego.com.pl, film.com.pl oraz wprost24.pl. Najciekawsze materiały z nowego numeru będą dostępne również w portalu Onet.pl.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/kings-of-leon-ekskluzywnie-w-grudniowej-machinie